Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

❤Assalamualaikum! Welcome to my pink world! Ctrl w if you hate it. Please be happy and keep smiling!❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Freebies:Cute transparent header (part 2)



   Ok, kali ni saya nak bagi pula freebies header part 2! Nak ambil boleh tak nak pun tak apa! Ingat! Ini buatan saya sendiri tau! Tak ambil dari mana-mana pun! Hanya saya ja ada yang ni sebab saya yang buat!

   Ok, kalau nak tengok yang part 1 punya, klik sahaja ke sini dan automatik akan ke sana!

   So, tahu tak cara macam mana nak ambil header tu? Senang ja, klik ja imej tu dan imej tu akan terus pergi ke new tab! So, save jalah imej tu! Senang sahajakan!?

   Nah, ambillah dan kalau sahaja nak tengok pun tak apa!








Comel tak? Hope sukalah ya! So itu sahaja untuk hari ni! Assalamualaikum dan jumpa lagi!


 Header sampai part 2 jalah ya!