Allah Muhammad
izzati pink worldღ
Pink world owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

Assalamualaikum! Hope you like my blog! Ctrl w if you hate it. Thanks for coming❤
ღIzzati pink worldღ


Owner
Izzati Sarafina Hanis Noorhazerin
19 Jun 2002
Penang ja
Pink forever! Don't make me angry!
Act like a lady, think like a boss
Saya kat sini

RULES

use nice words
Request? Of course you can!
can ask anything about my blog
Please register! So, I can blogwalking to your blog too
No spam here!
Ask for exchange link? Also can!

Kalau dah lama jenguk tu, jangan lupa solat!
Memories

Secret box♥



Pink's menu!!

Pinky world


Navigation
Izzati's novels Izzati's novelistar tips! Izzati's rules

Hello...


 Konnichiwa! Sudah lama saya menghilangkan diri, kini sudah kembali. Biasalah tu. Baru balik dari jenguk nenek dekat Teluk Bahang. Nenek saya sakit. Tak akanlah nak biar macam tu. So, kenalah pergi sana dan tolong-tolong serba-sikit.

 Alhamdulillah, memandangkan tengok keadaan nenek semakin sihat dan kuat, barulah boleh balik sini. Lagipun ada kerja-kerja dekat rumah yang masih belum dihabiskan macam baju sekolah, kasut. Kerja sekolah adalah bawa pergi sana itu pun masih belum habis.

 Memang ramailah family dari Ipoh semua datang tengok nenek. Kan cuti raya cina, bolehlah balik ziarah nenek. Tengok dah rasa macam ada kenduri. Rasa rindu terhadap keluarga hilanglah juga. Sebabnya? Sebab cuma ada kenduri-kendara sahaja boleh jumpa.

 Serius, memang rasa lega sangat tengok nenek sekarang dah ok. Kesian jugalah masa first datang sana tengok keadaan nenek. Muka merah macam udang bakar! Nak cakap pun tak ada suara! Jalan pun tak larat!

 Tapi bila dah beberapa hari, tengok semakin bertenaga. Kami semua pun lega.

Kelmarin, masa dah nak balik tu. Nenek pun dah semakin sihat. Adalah family dari Ipoh ajak pergi mandi laut. Kami pun pergi jalah. Seronok jugalah. Kutip siput dengan sepupu. Tak tangkap gambar pun. Terlalu leka sampai lupa tangkan gambar untuk dibuat kenangan.

 Dan malam tu, kami pun bersiap nak balik. Saya dengan Aidil siap tangkap gambar lagi.



Macam nak pergi melanconglah pula... :D
  Biasalah tu. Aidil pun nak pakai specs hitam. Bergaya tau dia.

 Yang tu sahaja untuk hari ni. Assalamualaikum. Bye!